♥MY FACE CARE ROUTINE♥

09:09

Zdravo drage moje,
ovo je moja rutina čišćenja i njege lica.
P.S. ovo nisu moje slike jer ih nisam u mogućnosti slikati ♥

Pa krenimo. ♥

Ujutro se umijem s vodom i na lice nanecem Essence My Skin Moisturizing cream,koja je savršena,ali savršena i mislim da je za mješovitu ili normalnu kožu.
Koiristim je već 2 mjeseca i odlična je♥

  Zatim do navečer osim šminke ništa ne koristim.                                                                              Navečer imam veliki ritual koji jako dugo traje,ali mi koža poslije toga bude jako mekana. ♥    

Prvo se umijem,pa zatim na lice nanesem Essence 4in1 anti spot wash cream, to jest gel za čišćenje lice ,ponokad ga nanesem kao obični gel,nekad kao piling,a nekad kao masku.


Ponovo se umijem pa lice očistim Nivea 3u1 micelarnu vodu,koja skine svu šminku do kraja,a zatim se ponovo umijem ♥

Ako mislite da je to to,nije hahhha.Rekla sam vam da je moj ritual dug. Sad nanesem Vichy gel za čišćenje lice kako bi dubinski očistila lica i rekla bih vam da postoje mnogo boljih gelova,a za manje novaca ♥


Na kraju skinem to sa lice i na lice nanesem Essence kremu koju sam već spomenula i Vichy Night Aqua Spa krema ♥




I to bi bilo to od mene za danas ♥                                                                                                      
Čujemo se u slijedećem postu. ♥                                                                                                         
Komentirajte,učlanite se i čitajte ♥                                                                                                     
XOXO Doris ♥                                                                                                                                   




           


You Might Also Like

0 komentari

Instagram