♥ PET PROIZVODA DO TREĆEG MJESECA #2 ♥

07:56



Zdravo drage moje ♥ 
Danas je na redu tag,i to ne bilo koji nego update 5Proizvoda do 3 mjeseca.



Prvi proizvod je ova Oriflame krema za ruke.
Miriši po jagodi i dobro hidrira ruke ♥
Ostalo je manje od pola pakovanja ♥







Slijedeći je proizvod ovo Essence sjajilo,i skoro pa ga nisam ni koristila.
Najvjerojatnije ću ga uskoro baciti jer je poprimio čudan miris :(






Zatim je ovaj predivan Lancome Paris ruž ♥
Boja je baš zimska,no šljokičav je,a ja preferiram više mat ruževe.
Kao štp vidite ostalo ga je još malo ♥





Zatim je tu Deborah sjenilo u prahu,kojeg sam možda jedanput koristila za vrijeme ovog taga :(
Jako sam nespretna pa mi ovo i nije najdraže sjenilo ♥






I zadnje,a ne manje važno,jer sam to najviše potrošila ♥
To je neki random parfem ♥
Zadnji put kad sam slikala proizvoda je bilo do plave linije,a sada ga ima do narančaste ♥




Vidimo se u slijedećem postu ♥                                                                                           
XOXO,Doris ♥                                                                                                                    





You Might Also Like

0 komentari

Instagram