♥BIG HAUL+REVIEW (prvi dio)♥

07:01





Zdravo drage ♥
Današnji post je vezan uz stvari koje sam kupila od početka 12. mjeseca ♥


Prva stvar je ovaj čokoladni mousse za tuširanje iz Siječanjskog Avona ♥
Ima 500 ml i koštao je oko 21 kn ♥
Još ga nisam isprobala,pa ako kasnije želite recenziju napišite u komentaru ♥





Zatim još jedna stvar iz Avona, a to je Avon kist za konturiranje ♥
Isprobala sam ga i mislim da je odličan. Vrlo je precizan,a proizvod jako dobro zblenda ♥




Pošto sam opčinjena šminkom nisam se mogla zaustaviti na samo dva proizvoda iz Avon kataloga pa sam uzela i dva Matt ruža koji
su bili na akcijskoj cijeni od 25 kn ♥

Dosta su matt,ne isušuju usta, i dosta su dugotrajni ♥
Kupila sam ih u dvije nijanse:



Ovo je nijansa Marvelous Mocha,i to je tamnije nijansa smeđe ♥





A druga nijansa je neka ljubičasta,berry nijansa. I naziva se Berry Blast ♥


I ovo su vam swatchevi ♥




Slijedeći proizvod je Ecotools kist iz Kozma.
To je plosnati kist za puder.
Bio je na akciji pa sam ga platila samo 25 kn.

Što se tiče samog proizvoda jako dobro zblenda proizvod,i lice vam ne izgleda kejki (znam hahahah).
Korištenjem ovog kista,puder prekriva jače nego s beauty blenderom ♥





Kupila sam i dvije Essencove dugotrajne olovke za usne ♥
Jako su dobre za cijenu od 8 kn.
Mislim ja bih ih prodavala skuplje,ali oke haha
Ne isušuju usne,što je jedan veliki plus ♥

Prva je u nijansi 05 soft berry,a druga  15 honey berry ♥



Ovdje su vam prikazani swatchevi ♥



To bi bilo to od mene za danas,a u narednim danima ćete imati druge dijelove BIG HAUL-a ♥
XOXO,Doris ♥



You Might Also Like

0 komentari

Instagram