Empties #Rujan_i_Listopad

13:51



Zdravo drage moje ❤
Dobrodošle u moj novi post,a današnji post su potrošeni proizvodi 9. I 10. Mjeseca.


Pa Krenimo ❤


Krenula bih sa higijenom.
Potrošila sam Balea vlažne maramice koje su sasvim u redu,no više volim micelarne vode.
Zatim My face male maramice koje uvijek imam u torbi,one su moj musthave.
Myface blazinice,blazinice kao blazinice ništa posebno.
Potrošila sam i dva pakiranja britvica,ni sa jednim nisam baš sto posto zadovoljna.




Nešto sa čime ste već upoznati je moja Dentoral pasta za zube,koja sprječava da me bole zubi poslije proždiranja slatkiša. 
Na svaka 3-4 način staru četkicu tako,da se ona našla u ovim potrošenim proizvodima.
Potrošila sam tri Balea maske i najviše mi se svidjela ova Aqua maska u obliku maramice.


Palmolive gel za tuširanje,hmm sasvim solidan,no oduševila sam se Afroditinim vanilla gelom za tusiranje,morte ga isprobati.
Standarno je su i H&S šampon za kosu,koji koristim već dugi niz godina,zbog problema zvanog perut (već nakon prvog pranja nisam imala perut,no nekima u mojoj obitelji je "spalio" tjeme,tako da oprez).
Te Nivea regenerator,koji me i nije baš oduševio.




I zadnji proizvodi koji nisu dekorativna kozmetika su olea štapići za uši (štapići kao stapici),Gliss maska za kosu koja je odlična (kad je moju kosu spasila onda je ❤),te Rexona deo u spreju.


I napokon dekorativna kozmetika ❤
Potrošila sam Essence Multiaction maskaru koja je okej,nije nešto fab,Manhattan smeđi tuš za oči koji je božanstvena (iako ne znam stavit tuš,smatram ga odličnim),te tester Avonovog ruža.
Odlučila sam baciti Deborah bronzer i Essence puder koji imaju već par godina i smatram da nije vise higijenski koristiti ih.



I to bi bilo to od mene ❤
Pusa ❤

You Might Also Like

2 komentari

Instagram